E-mail:
Telefon: +36 70 671 2813

Szerver monitorozás

Szerverek és azokon futó szolgáltatások folyamatos felügyelete, éjszakai fentlétek, - talán minden rendszergazdának, üzemeltetőnek ismerős lehet! Mi lenne, ha ez a probléma mindörökre megoldódna?
A TopBand Kft. egy olyan új szolgáltatással jelent meg a piacon, melynek feladata szerverek és azonok futó szolgáltatások távoli felügyelete. Szolgáltatásunk az év minden napján, (éjjel-nappal) folyamatosan készenlétben áll, hogy a beállítástól függően automatikus értesítést küldjön ki egy esetlegesen fellépő leállásról, működésbeli zavarról SMS és / vagy e-mail formájában. A zavar fellépésétől számított, akár egy percen belül értesítést küld a rendszer.
 
Ár kalkulátor
Megfigyelni kívánt szerver száma: Megfigyelni kívánt szolgáltatás száma:

- - -

- - -
Ellenőrzési periódus: Mérési eredmények tárolásának ideje:

A beállított adatok alapján a kalkuláció
Rendelkezésre állás mérése: ingyen
Figyelmeztető SMS-ek ára: 19 Ft + ÁFA / db (az első 5 db ingyenes)
Fizetendő havidíj összesen:
- - -
A feltüntett áraink a mindenkori ÁFA összegét nem tartalmazzák!
A feltüntetett havidíj a felhasznált SMS-ek árát nem tartalmazza, melynek ára: 19 Ft + ÁFA / db
 
Megrendel
 
Mennyire megbízhatók a mérések?
Cégünk "egy mérés nem mérés" elvet követi, ezért a reprezentatív eredmények végett, egymás után 3 mérést végez a felügyeleti eszköz, melyek eredményeit rendszerünk feldolgozza és végső következtetést von le. Ezzel a módszerrel igyekszünk a mérésekből származó hibás, vagy téves riasztásokat minimalizálni.
 
Milyen módon értesít a rendszer?
A szolgáltatás igénybevételét követően több értesítési csoportot hozható létre, melybe korlátlan számú e-mail, illetve telefonszám vehető fel. A rendszer probléma esetén, az így megadott értesítési csoportba felvett elérhetőségek (e-mail, sms) mindegyikére értesítést küld.
 
Meghatározható-e az e-mailek és SMS-ek szövege?
Természetesen igen. Rendszerünket úgy építettük fel, hogy az e-mail tárgya és tartalma, illetve az SMS szövege bármikor szerkeszthető legyen. Így akár lehetőség van például egy olyan szövegezést beállítani, amely egyből egy jegykezelőbe (ha rendelkezik ilyennel) is bekerül, mint javításra váró ticket.